ESHOP-RYCHLE.CZ - vytvořte si vlastní webu nebo eshop snadno a rychle

úterý 2. března 2010

Když eshop nefunguje. :(

Tak posledních 24 hodin bylo docela zajímavých. Zjistil jsem, jaké to je, když nic nejde a nemůžu s tím nic dělat. Hrozné pocity zoufalství. :) 
Nezasvěceným jen v krátkosti. Mému provozovateli eshop systému spadly servery. Údajně nejde o chybu na jeho straně a já tomu věřím. Bohužel výpadek postihl eshop v době nejhorší, tedy v podvečer, kdy je pravděpodobnost objednávky nejvyšší. Výpadek byl cca 5 hodin. A výsledek - žádná objednávka.


Dnes pro změnu další rána, zboření databází - výsledek 2 hodiny výpadek. Určitě mi vznikla nějaká škoda. Těžké ji vyčíslit. Jednak jsem možná přišel o objednávky, ale co mě štve víc, určitě jsem přišel o pár potencionálních zákazníků, kteří se už nevrátí. Škoda!!!
Silně mi to připomíná situaci Shoptetu a jejich zákazníků. Koho zajímají podrobnosti tak tady je link:http://webtrh.cz/56361-simplia-shoptet
Osobně jsem do té diskuze několikrát přispěl, hlavně tím, že jsem se podivoval nad hroší kůží klientů Shoptetu. Řekl jsem, že tohle se mi stát jdu okamžitě pryč. Teď jsem paradoxně ve stejné situaci. Ve stejné a přesto jiné.
Proč? Protože na druhou stranu se můj poskytovatel zachoval profesionálně, komunikoval, odepisoval do fóra, prostě situaci řešil. Je jasné, že stát se může cokoliv, ale vždy je důležité jak se k tomu dodavatel řešení postaví. V tuto chvíly jsem přesvědčený, že to byl profesionální přístup. Mám s čím srovnávat, zrovna asi týden zpět jsem řešil dílčí problémy s poskytovatelem hostingu. A to byla jiná písnička. Tel. nebral, icq online, ale odpověď žádná. Nakonec jsme se naháněli několik dnů. Je to trapné. Co mi z toho plyne? 
Že přestože to aktuálně zaskřípalo, tak to funguje a já v http://www.eshop-rychle.cz/ neztratil důvěru. 
Co říct závěrem? No snad jen, ať Vám to šlape.  Teda nám. :)

Žádné komentáře: