ESHOP-RYCHLE.CZ - vytvořte si vlastní webu nebo eshop snadno a rychle

neděle 14. února 2010

Seriál na pokračování - budujeme eshop - Introduction

Protože mě nyní čeká rozjezd celkem 3 eshopů, tak jsem se rozhodl, že tady budu krok po kroku popisovat postup co jsem udělal, proč jsem to udělal a co od toho čekám. V horizontu měsíců budu zpětně vyhodnocovat co z toho co jsem zde řekl, se povedlo a co se podělalo. A zkusíme si rozebrat proč tomu tak bylo.
Na nevyřčenou otázku, proč to dělám odpovídám, že jednak proto, že jsem geniální a mám přetlak se o tyto geniální postřehy podělit ale také proto, že si vytvořím zpětnou vazbu, časovou osu, co jsem kdy udělal. Takže je to něco jako můj diář, který Vám dávám k nahlédnutí.
A vlastně budu doufat, že třeba mi tady někdo řekne, co jsem kde podělal a navede mě na správnou cestu. 
A v poslední řadě je to poprvé co jsem se registroval do Adsence. Takže tentokrát se chci podívat na tento systém z pohledu druhé strany. Protože dosud jsem v tomto systému peníze jen utrácel, tak teď chci vidět jestli dokážu i nějaké vydělat.



Žádné komentáře: